HATI YANG DISAKITI

By Zulasri Ashaari - January 14, 2016


" You have to believe in yourself when no one else does- that makes you a winner right there."

Nampaknya bumi Parit Raja semakin sunyi. Tanpa pelajar, kawasan ini seperti mati. Seperti biasa, takde benda yang nak buat kat sini. Since member pun dah ramai balik, nak ajak lepak pun memang mustahillah. Kat hostel ni pun tinggal aku seorang je. Melayan movie, melayan musik dan berblog. Jadi jangan hairan kalau aku tetiba rajin nak usha blog korang sorang-sorang ok. Hehehe Dah banyak waktu free ni, tibalah masa untuk aku tingkatkan balik trafik blog ni kan. Tengok pun dah kesian dengan blog sendiri. Dah lama mereput. Haha

 

Well tounament makin dekat. Tekanan pun makin banyak. Tekanan training, tekanan pengurusan pasukan,tekanan team dan macam-macam tekanan lagi. Ntah kenapa, semakin dekat dengan tounament semakin banyak orang nak kecil hati. Susah juga sebenarnya nak jaga hati semua orang. Tak semua yang kita buat akan buat orang happy, tapi kita berusaha untuk membuat yang terbaik. Mungkin susah tapi kita boleh. Buat masa sekarang buat tak tau je, Since SUKIPT pun semakin hampir. Aku takkan biarkan masalah sekecil ini memberi kesan kepada game aku. Fight Fight :))

ZULASRI : 10 days left for SUKIPT. Still fighting ! 


 

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah